pátek 20. září 2013

Můj každodenní makeup - léto 2013

   
    Ahoj všichni, dnes mám pro vás článek o tom, co denně používám a jak vlastně vycházím z domu, zkrátka má makeupová uniforma. Líčím se přirozeně, nějakou výraznější barvu u mě najdete jen na rtech, které mám naopak ráda řvavé. Budu moc ráda, když mi v komentářích dáte vědět, jak vypadá vaše denní rutina, zda se líčíme podobně či používáme některé podobné produkty, jestli máte nějaký neobvyklý postup v líčení... A teď už jdeme na to mé.

1. Boj s barevnými nerovnostmi

   
   Sjednocení pleti je pro mě začátek celého makeupu. Vím, že někdo začíná očima, ale to pro mě zkrátka nefunguje. Případné vznikající pupínky poťukám pastou Aknecolor (v lékárnách seženete cca za 100kč a neznám nic více krycího a držícího), na jiné barevné nedokonalosti používám korektor Affinitone od Maybelline. Přes den u sebe stále nosím korektor Dermacol Matt Control (oba korektory stojí tuším okolo 100+ kč).

    Po korektoru přijde na řadu BB cream. Momentálně používám nejvíce buď Misshu Signature Real BB (cca 350 kč na ebay) nebo Skinfood Good Afternoon Peach Green Tea BB (cca 250 kč na ebay). BB cream neroztírám ani na něj nepoužívám štěteček, nejvíce se mi osvědčilo vklepávání ho do pleti prsty - dosáhnu tak lepšího krytí, než kdybych roztírala, a zároveň přirozenějšího vzhledu než se štětečkem. (Ono to bude tím, že se štětečky na makeup to moc neumím.) Když mám náladu, sáhnu ještě po bázi pod makeup, ale to se stane tak dvakrát do měsíce. BB creamem sjednocuji i oční okolí. Všechny korektory i BB creamy mám v nejsvětlejším odstínu.

 2. Blush, blush, blush

   
    Když zrovna nesáhnu po mastném BB jako je např. ten od Misshy, pudr vynechávám. BB od Skinfoodu působí na pleti téměř matně a já jsem fanynka přirozeného dewy looku, období, kdy jsem pudrovala vždy a všude, mám za sebou. Svůj aktuální pudr od NYC jsem vám nevyfotila z jednoho prostého důvodu - balení je šeredně poslepovaný křáp a zatím jsem neměla čas skočit do drogérky pro jiný.

    Důležitou součástí mého líčení je ale tvářenka, bez té bych nemohla být. Nejraději momentálně používám tvářenku č. 301 od Maybelline (kupovala jsem v akci, za 100 kč mám doma dvě) nebo klasickou Bourjois v odstínu Rose Ambré (250 kč). Má preference je broskvová barva, občas ale sáhnu po typicky růžové, jako je např. vyobrazená Mary Kay (vzoreček od mé známé merykejky:)), nebo naopak po čisté oranžádě, která se ukrývá v kalíšku Skinfood (asi 100 kč). Preferuji pudrové tvářenky. Bronzer od Essence (90 kč) mám docela ráda, používám ho ale jen v létě a spíše místo tvářenky než na konturování (má třpytky). Každodenně ale používám rozjasňovač na lícní kosti, pod a nad obočí - momentálně Catrice Prime and Fine (104 kč).


3. Jde se na oči


    Třetí krok vynechávám, když jsem v totálním spěchu, a sice dokreslení obočí, které mám od přírody docela pěkné, a zesvětlení waterline. Na obočí používám tužku od H&M v odstínu Blonde (cca 100 kč) - je to má první zkušenost s H&M kosmetikou a hned velmi pozitivní. Mám ráda ještě tužku od Alverde (cca 90 kč), též odstín pro blondýnky, ale tu mi ztratila ségra a zatím ji ještě nenahradila... Tak někdy příště:)

    Waterline prosvětluji tužkou od Alverde (asi 90 kč), která má krásný slonovinový odstín a působí přirozeněji než klasicky bílé tužky, nebo rozjasňovačem očí od Catrice (104 kč), na který si zítra budete moci přečíst recenzi. Ten ťuknu i na vnitřní koutek oka, případně s ním trochu zvýrazním pohyblivé víčko či ho nanesu pod spodní řasy; krásně oko projasní.

4. S řasenkou to jsem zase já


    Asi jako spousta z vás bych nevyšla z domu bez řasenky. Je to pro mě ten produkt, který by mi stačil k přežití, všeho ostatního bych se klidně vzdala. Bez řas to zkrátka nejsem já, a je jedno, zda si dám hnědou řasenku (na obrázku Lioele Bubi Bubi, z ebay, v přepočtu cca za 120 kč) nebo sáhnu po černé (Miss Sporty Lash Incrediball, cca 90 kč). Řasy před použitím většinou lehce natočím kleštičkami (tyto jsou z Rossmanna asi za 120 kč), ale tento krok občas přeskočím.

    Až po nanesení řasenky se vrhnu na černou linku, kterou nosím tak v 50% případů - záleží na barvě řasenky (s hnědou nic moc) a barvě rtěnky, kterou chci ten den mít. Linky si kreslím fixem od Essence (asi 90 kč), na který jsem četla nespočet negativních recenzí, já jsem ale opravdu spokojená.

5. Bez křiklavých rtů ani ránu!


    Než vůbec začnu sjednocovat pleť korektory atd., natřu rty vyživujícím balzámem, abych je připravila na následnou dávku barvičky. Momentálně sahám po Lip Butter od Labella, který jsem si dovezla z Chorvatska a v přepočtu mě vyšel asi na 80-90 kč. Posledním krokem mého líčení jsou potom barevné rty. Nejčastěji sáhnu po oranžovočerveném odstínu, protože mi připadá, že nejvíce sedí mému barevnému typu (na obrázku Astor Lipcolor Butter v odstánu Pretty Poppy, ve slevě za 127 kč, rtěnka Kate od Rimmelu v odstínu 012 My orange, cca 120 kč), na fotce ale vidíte i gelovou rtěnku od Catrice v odstínu Love's Di-wine, (104 kč) která jde do vínova a mám i několik odstínů růžové, které mám moc ráda.


    A to je v podstatě vše:) Dejte mi vědět, jak jste na tom s líčením vy!



    Mějte krásný den,

    M.

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Díky, po stovce různých looků je tohle ten, v kterém jsem se našla:)

      Vymazat
  2. tyhle články mám moc ráda :-) s řasenkou to mám stejné, také bych bez ní nevyšla:D

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  3. súčastou každodenného líčenia u mna je čierna ceruzka... neviem prečo, ale už som si na nu za tie roky tak zvykla, že bez nej si pripadám nevyrazná, bledá a ako nenamalovana...
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S černou tužkou třeba já vypadám hrozně tvrdě, ale ségře, která je mi hodně podobná, moc sluší... Asi je to spíš o tom, jak si v tom člověk připadá:)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...