pondělí 2. září 2013

Lushmánie: Grease Lightning


    Dnešek je krásný den. Den, kdy jsem dobrovolně a ráda vstala v sedm hodin ráno, abych se podívala, jak jde moje sestřička zpruzeně do školy a pak zase zalezla do postele; znáte to, kdo by to neudělal, když má příležitost. Každopádně dnes bych vám chtěla, na oslavu školního stresu a jako poctu stresovým pupínkům, představit malý zázrak, který dokáže ty potvory udržet na uzdě. Většinou.

    Jedná se o dalšího mého Lush oblíbence. Gel Grease Lightning obsahuje výtažky tymiánu a rozmarýnu, vysušující tea tree olej, zklidňující gel aloe vera a spoustu dalších dobrých věcí, které se postarají o to, aby to ošklivé, zarudlé místo brzy zmizelo a nezůstaly po něm na kůži trvalé následky.

    Gel je v relativně drobné lahvičce o objemu 50ml, ale vydrží opravdu dlouho, myslím, že investovat do něj 255 kč se vyplatí. Dávkuje se pumpičkou, která je dle mého názoru jedinou slabou stránkou celého výrobku - na jeden pupínek totiž opravdu nepotřebujete množství gelu o velikosti většího hrášku, bohatě by stačila tak jedna desetina jedné pumpičky, tato vada tedy nutně vede k plýtvání skvělým produktem.
   
    Dříve jsem gel vrstvila, abych ho využila jak se patří, ale vedlo to akorát k přesušování daného místečka; lepší je tedy nepotřebný gel (s výčitky svědomí, kypějící krví a bolavým srdcem) nevyužít. Nebo si s ním potřít štípanec.


Na spodním obrázku vidíte, kolik produktu se vám dostane při jednom pumpnutí - hromada.
    Co se týče funkčnosti, musím mu dát ale za jedna. Jakmile cítím, že by se mi mohlo na tváři něco objevit, a pokud zakročím včas, gel nezbedu buď zažene nebo alespoň zmírní průběh. Pupínky vysušuje jako ďábel a po nanesení je vždy inkriminované místo o dost méně oteklé a jakoby zatáhlé. 
   
    Nelíbí se mi snad jedině to, že pokud nenanesu opravdu tenoučkou vrstvu, pod dekorační kosmetikou má gel tendenci se drolit, tudíž je lepší používat ho na noc. Pozor bych si dala také na přesušení pleti - gel je opravdu silný a pokud ho nanáším na již zdolaný pupínek, vždy místo poťukám výživným krémem či olejíčkem, jinak mám na krku léčbu vysušené a loupající se kůže.

     Jedna zahraniční blogerka s velkými problémy s pletí na něj nedá dopustit jako na sérum, jako prevenci proti potenciálním pupínkům (a podle internetových diskuzí zdaleka není sama). Před nanesením krému si ceý obličej zkrátka potře trochou gelu. Může to být dobré řešení pro lidi s hodně, hodně mastnou pletí, lidé s normální, nedejbože suchou pletí by do rána vypadali jako jablíčka z předminulého podzimu. (Zkoušela jsem jednou - po deseti minutách jsem si šla umýt obličej, ten stahující pocit nebyl pěkný).

    Gel je skvělý i na zmizíkování hyperpigmentací po akné (na což tedy já většinou používám zbytek pumpičky, a pořád mi zbyde dost i na potření pupínků šestnáctiletého kluka s haldou testosteronu). Má být vhodný i na štípance od komárů či na drobné ranky, ale to já osobně ozkoušené nemám. Ale něco na tom asi bude, Fenistil mi silně připomíná minimálně vůní a konzistencí.

    Gelu Grease Lightning bych dala 95% - hezký název, balení, cena odpovídající výkonu, výborná funkčnost, skladovatelnost, to vše je v pořádku, ale proboha, udělejte něco, prosím, s tou pumpičkou, určitě se najde i lepší řešení a většina mého gelu nebude muset skončit na vatových tamponcích. Jinak samozřejmě - dopočuruji, Lush opět nezklamal.

    Čím léčíte pupínky vy? Nějaký zaručený recept?:)

    Mějte krásný den,
    M.

   

2 komentáře:

  1. Po přečtení recenze mám chuť vyrazit do Lushe na nákup :) S pupínky mám problém, většinou jsem je řešila tea tree olejíčkem z lékárny, ale za pidi lahvičku (10 ml) dám kolem 100 Kč, takže je pro mě výhodnější Grease lightning. Koukám, že pumpička je nešťastné řešení, ale mívám obličej osypaný poměrně často a hodně, takže ho využiji. Děkuji za doporučení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...