neděle 15. září 2013

Lushmánie: Full Of Grace (Kmotřička houbička)


    Tuhé sérum Full of Grace (aka česky Kmotřička houbička, což je název, který mě až tak nenadchnul, Full of Grace spíše vystihuje, co je tale věc vlastně zač) je další z Lush věcí, které mi přirostly k srdci. Snad neznám věc, která by byla více napěchovaná výživnými másly a oleji, než právě tenhle prcek.

    Ve složení najdete mimo jiné máslo murumuru, máslo cupuacu, bio mandlový olej a silici z heřmánku; antioxidační efekt zajišťují čerstvé žampiony a pleť zklidní a provoní nálev z okvětních lístků růže.
   
    Sérum je tuhé, ale kontaktem s pokožkou okamžitě taje; výborně se roztírá a ač je Full of Grace maličká (bůhvíproč mám pocit, že je to "ona"), vydrží věky, protože na celý obličej potřebujete jen trošku produktu. Mám doma jednu celou a 3/4 další a tu 1/4 jsem spotřebovávala od začátku června. Téměř denně.


    Sérum používám večer na celý obličej včetně očního okolí; občas přes den ťuknu případné stroupky, kterým Full of Grace urychluje proces hojení. Pleť je ráno rozjasněná a napitá. I když je sérum mastné, neucpává póry. A na té perfektní vůni jsem naprosto závislá. Fakt nebudete cítit žampiony:)

    Jasný plný počet bodů a ještě nějaké navíc. Asi to nebude žádný top výrobek pro mastnou pleť, ale suché i normální/smíšené pleti bude dělat jen dobrotu.

    Zkoušely jste někdy toto tuhé sérum? Používáte séra obecně?

    Mějte krásný den,
    M.

3 komentáře:

  1. Skvělá recenze, dlouho jsem o žádném výrobku značky LUSH nic nečetla, takže vážně velmi příjemné počtení:-)
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Já jsem velká Lush maniačka, tady je o jejich výrobcích každou chvíli něco:)

      Vymazat
  2. A já byla tak zvědavá, jak voní žampiony!! =D no, ani její vůni nedokážu k ničemu přirovnat.. dřív jsem ji používala vždycky po MoM a posledního půl roku mi ležela zapomenutá v šuplíčku - už mám masek hrozně moc =) zkusím ji oprášit, ale myslím, že ani v ledničce po takové době svému osudu neunikla =(

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...