středa 4. září 2013

Lioele Bubi Bubi řasenka - brown


    Nevím, jak vy, ale já jsem fanda přirozeného vzhledu. Barevné stíny jsem neměla ani nepamatuji, linky nosím zásadně černé nebo hnědé a jediné, v čem výrazně experimentuji, jsou rtěnky (což vlastně vysvětluje, proč mívám oči méně nápadné - není nic horšího, než přemalovaná tvář). A protože s podzimem vytahuji tmavší rtěnky, ráda sáhnu po hnědé řasence, která očím ještě odlehčí (zvláště vzhledem k tomu, že jsem plavovlasá).

    Najít hnědou řasenku v české drogerii je oříšek. Když jsem po ní pátrala, objevila jsem jednu jedinou, a sice z řady Maybelline (taková ta s leopardím potiskem), která mi bohužel nevyhovuje. Proto jsem zapátrala online a na ebayi si za hubičku koupila tuto korejskou řasenku - bez rozmýšlení, bez procházení recenzí, zda mi to vyžere oko či ne... Zkrátka jeden z mých mnoha impulzivních nákupů.

    A on to byl nákup dobrý. Za nějakých 6USD mám doma řasenku, která se
  • neobtiskává
  • nežmolkuje
  • řasy hezky oddělí
  • vymačká maximum z jejich délky
  • vypadá velmi přirozeně
  • skoro nejde dolů (vážně, odličuje se hůře než voděodolná, a to tuto vlastnost mít nemá)

    V létě mi byla častým společníkem právě k vodě a přežívala bez úhony. Na podzim a zejména v zimě, kdy jsem nejsvětlejší, ji asi využiji nejvíce, protože se mi k té bílé pleti nějak začala líbit. (Té bělobě bude mimochodem snad brzy alespoň na chvíli konec, protože pozítří jedeme s přítelem směr Chorvatsko, konečně!)


    Na kartáčku asi nelze najít nic zvláštního, žádné anomálie se v tomto směru nekonají. Pracuje se mi s ním hezky, i když s mou oblíbenou Miss Sporty Lash IncrediBALL si přeci jen vyhraju více. Jediné, co se mi nelíbí, je balení - působí jako z pouti, zlatá je celá oprýskaná. Nevýhodou by mohla být pro některé dostupnost, v ČR jí neseženete, ale z ebay vám za skvělé peníze dorazí až do schránky. Mimochodem, ze stejné řady se dá sehnat i řasenka černá, modrá, zelená a fialová. A snad možná i růžová. (asians).

    A takto vypadá v akci:


    No, některé z nás mají takovéto i tmavší řasy bez jakéhokoliv nalíčení, oproti mým bílým řasám je to ale setsakramentský rozdíl.

    Jaký je váš názor na hnědé řasenky či barevné obecně? Nosíte je, nebo se jim vyhýbáte? A jaká je "ta vaše"?   

    Mějte krásný den,
    M.

P.S. Řasenku jsem objednávala zde.

4 komentáře:

  1. moja mamina je rysava takze tiez nosi hnede, vyzera to prirodzenejsie :)


    Inak ak ta zaujima ako funguje bieliaci Lacalut, recenzia u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/strastiplny-pribeh-bianci-bieliaceho.html

    OdpovědětVymazat
  2. přijde mi, že na hodně slečnách vypadá hnědá přirozeněji, než černá. Já mám ale řasy celkem dost tmavé, takže používám černé řasenky

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  3. Já osobně zbožňuju Endless Lash Oriflame Beauty, ta s tím růžovým kartáčkem (i potiskem). Nežmolkuje, neslepuje, prodlužuje. Má takový ten silikonový kartáček, který je podle mě mnohem lepší než ty klasické. Je zkrátka a dobře skvělá, nenarazila jsem na lepší. Vyrábí se teda jen černá. Já mám tmavě hnědé oči, takže je černá ještě zvýrazní a podtrhne.

    OdpovědětVymazat
  4. ja mam oblibenou i wondellash od Oriflame v barve Prune (dofialova) a vypada tez prirozene jako hneda...kupodivu jsem narazila i na rasenku od Avonu z jejich teen rady Color trend(ma ruzovy obal) v hnede barve na rozdil od ostatnich Avon rasenek se mi nerozmazava pod oci a zacne se drolit az po roce pac ji stridam s oriflame

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...