úterý 3. září 2013

Liebster Award TAG

   
    A je to tu, můj první TAG! Vděčím za něj milé Alice - díky! Tento TAG jsem zaznamenala poprvé asi před týdnem, jedná se o ocenění pro menší, nové, neznámé blogy, které by si zasloužily více pozornosti, než doposud mají, či které mají problém prorazit. Alice si pro mě vymyslela 10 otázek:


1) Tvá nejhorší a nejlepší vlastnost.

    Nejhorší vlastnost je bez váhání odkládání povinností. Dokážu dělat neskutečné věci, jen abych nemusela dělat to, co musím, a ne nutně mě vždy ta činnost, kterou povinnost nahrazuji, baví více - podstatné je, že zkrátka nedělám to, co musím... Chápete? Jestli ne, závidím. 

    
    S tou nejlepší vlastností je to obtížnější (kdo z nás se takhle veřejně chlubí, že?) - asi bych ale řekla, že... compassion... jak je to česky? Účast, soucit, soustrast? Tak nějak se dokážu do všeho vcítit, ať už je to člověk, zvíře nebo plyšák. Jsem prostě cíťa. Sice mám kolem sebe z toho důvodu miliony věcí, které nepotřebuji a se kterými prostě cítím a do toho koše je nedonesu, ale zas si jimi připadám milována... (Zavřete mě do Bohnic.)

2) Cestuješ ráda? Kde se ti nejvíce líbilo?

    Cestuji neuvěřitelně ráda. S mými skvělými rodiči jsem projela obrovský kus Evropy, kousek Afriky a kousek Asie a sama jsem díky Evropskému parlamentu mládeže také náš kontinent hodně projezdila. Vybrat jednoho favorita je těžké. Miluji Řím. Miluji celou Anglii(ale York a Tintagel asi trochu vedou). Zbožňuji Turecko, nikdy jsem neviděla nic luxusnějšího, než klášter v srdci Kypru, v Tunisu jsem žasla nad trhy, kde stahovali kozy přímo před našima očima, a nikdy nebudu mít dost Českého Krumlova... A mohla bych pokračovat. (Teď to vypadá, že se vychloubám, a ono je to ve skutečnosti tak, že přemýšlím nad těmi krásnými místy, které jsem nezmínila, a je mi jich trochu líto a je to nefér.)
    
3) Vaříš ráda? Pokud ano, co dobrého bys uvařila svým přátelům?

    Vařím ráda, tedy když je pro koho, zda ale dobře, to je zapeklitá otázka. Někdy se mi zadaří, jindy dostávám pochvaly ze slušnosti (to tak bývá, když svůj výtvor nesníte ani sami po sobě v nejvyšším stupni hladu a ostatní strávníci se chudáci s tou kejdou trápí dvě hodiny). Každopádně přátelům bych uvařila kuskus s pórkem, kukuřicí a tuňákem - žádný luxus, ale chutná to skvěle a hlavně vím, že bych to nezkazila. 

4) Máš nějaký oblíbený citát nebo motto?

    Asi ne. V pubertě jsem si prošla stádiemi, kdy jsem hledala smysl života v mottech a každý den jsem měla jedno, které jsem do pěti minut zapomněla... Ne. Na druhou stranu v každém mottu je pravda a tak nějak se snažím žít podle všech, i když ne vždy to vychází. 

5) Cvičíš pravidelně? Věnuješ se nějakému sportu?

    Ano, snažím se cvičit denně. Vzhledem k mému nehodnému metabolismu to jinak zkrátka nejde. Dříve jsem hrála tenis, teď se věnuji posilování a józe.

6) Máš nějaký talisman pro štěstí? Jestli ano, jaký?

    Já jsem přímo obklopená talismany! Každá z těch milionu věcí, co kolem sebe mám, kterou miluji a ona miluje mě, pro mne někdy byla talismanem. Momentálně to jsou šmoulové z kindervajíček, kterých máme s přítelem úctyhodných 8 (nevadí, že 3 z nich jsou mrzouti). Ale jediný talisman, který zaručeně funguje, je mamčin "šereda", asi 30 let stará (opravdu zrůdná) postavička, která mi při zkouškách nesmí chybět. 

7) Pokud bys mohla jeden týden strávit na opuštěném ostrově, co všechno by sis vzala s sebou?

    Opalovák. Knížku, vlastně spoustu knížek. Karimatku na jógu. Krém na ruce. Balzám na rty. (A šmouly.)

8) Představ si, že máš neomezené výdaje, které kosmetické kousky by sis vybrala?

    Pff, jé, to je představa. Asi bych konečně vyzkoušela, jestli je drahá kosmetika opravdu o tolik lepší než levnější kosmetika. Tedy, představu o řasenkách, očních stínech a rtěnkách mám, vyzkoušela bych BB creamy, korektory, rozjasňovače, tvářenky, báze, krémy, čistící gely... (A stejně si myslím, že bych ve finále snad až na výjimky zůstala u levnější kosmetiky a ty neomezené finance bych investovala nějak rozumněji. Doufám.)

9) Máš nějaký kosmetický produkt na který jsi nejvíce pyšná?

    Jsem pyšná na své kosmetické kousky z Koreji. Snad až na jedinou výjimku mě korejská kosmetika nikdy nezklamala a zejména BB creamy od Skinfoodu či Misshy jsou mé svaté grály, objevy roku, must-haves, whatever. 

10) Jmenuj další 3 blogerky se čtenáři do 200, které ráda sleduješ a zaslouží si větší pozornost.



    Rozhodla jsem se TAGnout:


  • Kačku, která má krásné fotky a tutoriály
  • Natálku, která je mi sympatická výběrem produktů
  • a dále budu trochu podvádět - moc menších blogů neznám, a pokud ano, všechny už jsou oTAGované - budu tedy jedině ráda, když se autorky menších blogů TAGnou samy a nechají mi tu odkaz na vyplněný TAG - ráda si počtu a poznám další blogy:)

A otázky?

1. Jak dlouho ses rozhodovala, zda začít s blogováním?
2. Od kolika let se líčíš, které produkty byly tvé první?
3. Kdyby sis ze své kosmetické zásoby měla nechat jednu věc, co by to bylo a proč?
4. Jaké je Tvé vysněné zaměstnání?
5. Kočka nebo pes? (Proč?)
6. Jak moc dbáš na svou životosprávu?
7. Koukáš na složení svých kosmetických vychytávek? Pokud ano - kterých?
8. Jaká je tvá nejoblíbenější značka drogérkové kosmetiky a proč?
9. Bez čeho nevyjdeš z domu?
10. Které blogy s čtenáři do 200 stojí za to znát?

    Promiňte mi tak dlouhatánský sloh a mějte krásný den,
    M.

EDIT: Na Liebster Award mě také nominovala Denča z blogu She is a Lady - díky:) A zde je update a nové odpovědi na jiné otázky:)

1) Co tě vedlo k blogování a kolik času tomu věnuješ?

    K blogu mě přivedla má láska ke kosmetice, také mě čím dál více bavilo blogy číst a nakonec mi to čtení nestačilo - po zhruba třech měsících uvažování byl blog Kiss a Bee na světě a já se mu od té doby věnuji téměř denně; odhaduji hodinku a víc.

2) Jaký je tvůj zlozvyk?

    Zlozvyků mám více, těmi největšími jsou asi prokrastinace a nepořádnost, bohužel.

3) Máš raději elegantní nebo sportovní oblečení?

    Díky tomu, že téměř denně sportuji, v mé skříni je to tak půl napůl; do školy jak kdy - ráda zkombinuji elegantnější sukni s Nikeovou mikinou:)

4) Kde bereš inspiraci pro tvé články a celkově pro život?

    Uuuuf, to je těžké... Inspirací pro články je mi pouze kosmetika, která mě obklopuje, občas shlédnu na youtube video o něčem, o čem jsem neměla tušení, že je to takový problém (např. fluor v zubní pastě) a vyhledám si toho více a napíšu článek... Pro život jsou mi inspirací - to je trochu klišé - rodiče, protože zvládají fungovat v práci, v rodině i s přáteli, stíhají zkrátka všechno.

5) Jak trávíš volné dny?

    Sportem, blogováním, procházkami či sledováním filmů s přítelem, s nejlepší kamarádkou na kafi... Toho je spousta, občas mě chytne i velká umělecká nálada a celý den kreslím.

6) Je něco, co na sobě vysloveně nesnášíš? Pokud ano, co?

    Nemám ráda své malíčky. Což zní hloupě, ale oni jsou opravdu zvláštní. Na fotkách s nehty se je snažím naaranžovat tak, aby tak divně nevypadaly. Chápejte, mé malíčky jsou o článek menší, než by měly být - všechny prsty vypadají normálně, jen ty třícentimetrové malíčky kazí vážnost mých rukou a působí trošku groteskně.

7) Jaká je tvá oblíbená sladkost?

    Čokoláda. Jakákoliv.

8) Čeho bys chtěla s blogem dosáhnout?

    V podstatě ani cíle nemám. Blogování mě baví a samotná jeho zábavnost mě k psaní článků motivuje, nejlepší je samozřejmě ale odezva čtenářů.

9) Raději lenošíš nebo sportuješ?

    Nejdříve si zasportuji, potom lenoším, aby nebyly výčitky svědomí:)

10) Kniha nebo film?

    Kniha, ale samozřejmě mám také filmy, které bych mohla vidět tisíckrát dokola, jako je třeba Pianista. Z knih mám nejraději ságu Harryho Pottera, kterou naopak filmově nemusím.

3 komentáře:

  1. moc děkuju za označení! :) hned, jak budu mít víc času, jdu na to!

    OdpovědětVymazat
  2. super :) děkuji, že sem tě prostřednictvím otázek mohla trošku více poznat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc za označení! Určitě na otázky v jednom článku odpovím:-).

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...