pondělí 30. září 2013

Korektory (nejen) pro bledule


    Taky vždycky v drogerii/parfumerii/kdekoliv jinde tak bojujete s barvou korektorů? Já teda hrozně. To hloupé umělé světlo mi vždycky říká, že to, co mám testlé na ruce, je přesně moje barva, já mu věřím a domů si nesu odstín, který by mi neseděl, ani kdybych bydlela v soláriu. (Mimochodem, nevím, jestli jsem barvoslepá nebo co, ale jednou mě to hloupé osvětlení přesvědčilo, že ten lak, co držím, má nádherný tyrkysový odstín... Jaké bylo doma překvapení, když jsem z taštičky vytáhla pastelově fialovou, která mi hrozným způsobem nesluší.) Každopádně po těch letech bojů jsem objevila tři korektory, které mi svou barvou vyhovují - a nejen barvou, takže i pokud nejste bílé jako stěna, čtěte dál:)



    V hlavní roli tu dnes máme:
  • Dermacol Matt Control Corrector v odstínu 01 (cca 120 kč)
  • Maybelline Affinitone korektor v odstínu 02 Natural (cca 120 kč)
  • Aknecolor v odstínu light (do 100 kč, v lékárnách)

    Jak vidíte na obrázku, na své si přijdou milovníci tuhých korektorů v tyčince, tekutých korektorů i past v tubě. Já v podstatě preferenci nemám, na každý kožní neduh se některý hodí více a některý méně. Co ale nevedu jsou korektory v kelímku - je mi protivné sahat do nich prsty, které jsou plné bakterií i po umytí. 


    Tyčinka od Dermacolu je asi mým nejpoužívanějším korektorem, už jen proto, že ho mám neustále při sobě v taštičce, na což mi druhé dva kousky nepřijdou tak vhodné. Spolu s pastou Aknecolor je to snad nejsvětlější korektor, jaký jsem viděla. Má světlounce béžovou barvu, je tuhý a docela těžce se rozmazává; má perfektní krytí, viz poslední obrázek. Je poměrně vysušující, i vzhledem k tomu, že je sám o sobě matný, a drží na pleti jako přibitý. Ideální na pitomé pupínky:) 



    Tekutý korektor od Maybelline mám opět v nejsvětlejším odstínu v (minimálně české) nabídce, a sice 02. Ze tří jmenovaných korektorů je nejtmavší a používám ho spíše v létě. Tento korektor nevysušuje a snadno a pěkně se roztírá, používám ho i na oční okolí. Neschne matně, ale ani nebudete vypadat jako potřené olejem. Jeho krytí je spíše střední, u mě má využití na, jak jsem již psala, oční okolí a dále hlavně na žilky, které mi bohužel prosvítají a na které BB cream nestačí. Ze všech tří korektorů má nejslabší výdrž.



    "Krémpasta" Aknecolor je, jak je z názvu jasné, určena na akné, a na žádná jiná místa bych tento korektor moc necpala, protože jeho vysušující a léčivé vlastnosti jsou nemalé (trochu se bojím, že nanést ho někdy na oční okolí, vypadám za dvě hodiny o deset let starší, jak by mě vysušil). Barva je opět skvělá, podobná jako u Dermacolu, snad ještě světlejší. Krém je hutný, dobře se ale roztírá a vydrží věky - problém s ním mám jen ten, že vždy vymáčknu více produktu, než upotřebím, a to o dost. A jak jde poznat z fotografie, Aknecolor kryje skvěle. Jen to potom chce zapudrovat, protože působí na pleti velmi mastně.  



Vždy zleva doprava: Aknecolor, Maybelline Affinitone, Dermacol Stay Matt; ve druhé řadě zkouška krytí přes černou voděodolnou tužku na oči

    Všechny tři korektory můžu s klidným svědomím doporučit, všechny bych zařadila do kategorie za málo peněz hodně muziky. 


    Máte zkušenost s některým z těchto korektorů? Jaký je vás oblíbený? A dámy se světlou pletí, které korektory používáte vy?

    Mějte krásný den,

    M.

14 komentářů:

  1. já mám teď Inglot v kalíšku (odstín 66), ale až zcela vyblednu, tak se zase vrátím k Rimmel Match Perfection, mám odstín Ivory a je fakt světlý. ten Dermacol kryje hezky, ale mi by se nehodil, protože hlavní pole působnosti je pod očima :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně naštěstí pod oči většinou stačí jen světlý BB cream:D Rimmel plánuji vyzkoušet, až mi tihle drahoušci dojdou, což asi nebude nikdy, jsem nějak strašně špatná ve spotřebovávání kosmetiky:)

      Vymazat
  2. mám skušenost s Affinitone korektorem, ale bohužel byl na mě (jako většina korektorů) příliš tmavý. Můj nej korektor je od F&F (recenze na blogu)
    http://turquoise-bow-of-cosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je na mě většinou tmavý, teď mám ještě trochu bronzu z Chorvatska, takže pro opálenou bleduli myslím dobrý:) Na FF korektor mrknu, s tou kosmetikou zkušenosti nemám, díky za tip;)

      Vymazat
  3. JJ, Match Perfection mám taky a spokojenost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tolik doporučení, příště ho očíhnu, "škoda", že jich mám tolik ke spotřebovávání:)

      Vymazat
  4. Mám nejradši aknecolor. Na zamaskování pupínků je super...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  5. Zo spomenutých som skúsila len aknecolor. Ten moj sa mi zda byt este svetlejsi ako na obrazku a vazne super kryje.
    Inak tiez odporucam Rimmel Match Perfection na kruhy pod ocami ;)

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky na mě působí ještě světleji, nějak jsem s tím focením dnes bojovala:) Koukám, že ten Match Perfection budu muset zkusit:)

      Vymazat
  6. Mám Aknecolor i Affinitone a máš pravdu oba jsou super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to Dermacol mám ještě o chlup radši než Affinitone:)

      Vymazat
  7. Dermacol i Maybelline mám a Affinitone je mi o maličko bližší, ale oba jsou moc super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase radši ten Dermacol, je mi bližší odstínem, ale zas po oči sahám jen po Affinitonu:)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...