pondělí 30. září 2013

Jen tak rychle... (lak z limitované edice)



    Pěkný večer všem. Před dvěmi dny se stalo, že jsem u Nikči aka Mademoiselle M viděla úžasný odstín laku z limitované edice Eve In Bloom, konkrétně odstín Bloomynous - od dnešního odpoledne ho mám doma také a odstín je naživo ještě krásnější než na fotkách.
 
    No a protože na mě čekal v Rossmannu v Galerii Myšák (taky ten název zbožňujete?) předposlední kousek a stojan byl naprosto vybrakovaný, rozhodla jsem se udělat ultramegarychlý post, přelákla si palec novou barvou, vyfotila a tu to máte. Barva je to nádherná, smetanová s odlesky jemně do zlata, no krása nesmírná, na podzim a na zimu přesně styl, který mám ráda. Takže pokud se vám líbí, vyražte si pro něj, než vám ho někdo vyfoukne. Nemám páru, jak je na tom s výdrží, pokud je ale stejný jako ostatní Catrice laky, litovat investice šedesát čtyř korun devadesáti haléřů nebudete;)

    Tak a to je vše, sakra, já umím být stručná, když chci! 
  
    Mějte krásný den večer,
    M.

6 komentářů:

  1. Tak si ho sehnala :)) To je dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mám z něj hroznou rados (a samozřejmě nezůstalo u jednoho:D) :) Ještě k nim nějak dostat Tvoje super nehty a jsem na vrcholu blaha:D

      Vymazat
  2. ma uplne skvelou barvu, hmm, asi ho taky potrebuju :D

    OdpovědětVymazat
  3. na nehtech vypadá krásně.. jo také bych chtěla mít hezké nehtíky:-( :D

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a na podzim a v zimě vypadají ještě vždycky o něco hůř, i když mažu jak divá:D

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...