pátek 27. září 2013

Dlohotrvající rtěnka Essence - 07 Natural Beauty

    

    Jak jste určitě postřehly, Essence stojany zčásti zaplnily dlouho očekávané novinky. Já se nejvíce těšila na rtěnku – ty z limitek mám ráda, za dobrou cenu dobrá pigmentace, a konečně je něco takového i ve stálé nabídce. Dosavadní rtěnky mi moc nevyhovovaly zejména kvůli slabé pigmentaci, spíše vypadaly jako tónované balzámy; Essence to teď se vší parádou napravila.

    Sáhla jsem po odstínu 07 – Natural Beuty a rtěnku jsem už stačila pasovat jako na jeden z mých nejoblíbenějších nude odstínů. Je to zkrátka taková ta barva „my lips but better“. Jedná se o jemně, přirozeně růžový odstín bez třpytek, který po chvíli působí na rtech matně. Vypadá parádně a je ideální na denní nošení.
 

    Rtěnka má podle mého názoru povedené balení. Líbí se mi proužek v barvě rtěnky, díky kterému na první pohled nahmátnete v záplavě rtěnek tu pravou. Plánuji si koupit i další odstíny a tohle určitě ocením.

    Rtěnka příjemně voní, nevytváří žádnou pachuť a má dobrou výdrž, záleží na tom, zda pijete a jíte či ne, ale 4 hodinky jsou rty obarvené krásně, alespoň podle mých zkušeností. Všimla jsem si také, že pár minut po nanesení se do rtů docela vpije a nedělá tak výrazné obtisky na skleničkách, jako většina rtěnek.


    Líbí se mi, že rtěnka nezalézá do vrásek, nemá sklony mizet ze rtů tak, že po okraji a ve vráskách máte barvu a všude jinde už nic. Díky bohu mizí plošně, což je věc, kterou na rtěnkách oceňuji asi nejvíce – není nic horšího, než mít rtěnku nalezlou jen na části rtů.

    Jedinou negativní vlastnost rtěnky spatřuji v hydrataci, která je minimální až žádná, i když výrobce tvrdí opak. Rtěnka rty vysouší, pokud je nepřejedete balzámem, a to docela dost. Na druhou stranu předpokládám, že většina z nás je už na postup balzám - rtěnka zvyklá:)

    Já jsem s touto Essence novinkou moc spokojená a těším se na další odstíny. Vyhlédnutou mám již nude barvu, která je více do hněda, odstíny mi ale připadají povedené všechny. Obrovským plusem rtěnky je cena – 59.90 za dobrou rtěnku, nekup to!

    Jak jste na tom vy s Essence novinkami? Stihly jste už něco vyzkoušet a láká vás nová nabídka?

    Mějte krásný den,

    M.

12 komentářů:

  1. Já jsem se na ni dívla v drogerii už několikrát. Odstíny hezké, ale tak nějak mě odrazovalo nekvalitní balení. Všechny, které jsem zkoušela šly špatně vysunout z obalu. Tak nevím no, třeba si to ještě rozmyslím :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vazne? S tim jsem se vubec nesetkala, a to jsem koukala na vsechny testery:)

      Vymazat
  2. krásný odstín, moc hezky přirozený a na rtech vypadá skvěle.. já se na rtěnky koukala , ale chci si víc koupit ty astorácké slavné chubby sticky, tak uvidím :-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chubby stick je fakt svely:) Na druhou stranu, tohle se za svou cenu nekolikanasobne vyplati;)

      Vymazat
  3. Souhlasím se vším až na tu hydrataci, mě hydratuje perfektně. Pod jiný rtěnky potřebuju balzám, tahle je mi příjemná i bez. Mám tenhle odstín plus ještě jeden korálový, nemůžu si je vynachválit a pokukuju po dalších :-)
    Máni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti zavidim, me bohuzel vysusuje dost:-/ Na koralovky jsem vysazena, hned po tehle byla mym favoritem, ale mam jich tolik, ze si rikam, ze nejdrive doplnim odstiny, ktere mi "chybi":D

      Vymazat
  4. to je krásný odstín :) já mam zatím jednom jednu a přemýšlím, že si dokoupím ještě nějaký :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja u jedne urcite nezustanu, dikybohu ze nestoji svet:D

      Vymazat
  5. Já mám rtěnky už dvě (06 barely there, což je taková růžovohnědá 07 co máš ty :)) Jak moc rty vysušuje to nevím, používám pod ně balzám. Z novinek už jsem vyzkoušela oční stíny v tužce a přemýšlím, že si asi pořídím i ten nový balzám na rty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také pod rtěnky používám balzám, abych ale posoudila hydrataci, nanesla jsem ji dvakrát bez a už nikdy vác... Nad Barely There jsem také uvažovala a stále uvažuji, bylo to těžké rozhodování:) Ty oční stíny v tužce mě také lákají, jsou dobré?:)

      Vymazat
  6. Pozerala som na ňu v DM-ku, ale nevedela som či ju kúpiť alebo nie, tak som si chcela počkať na recenzie. Teší ma, že ju chváliš, aspoň mám dôvod potešiť sa kúpou niekoľkých kusov :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také plánuji další přírůstky, ještě jsem se k nim nějak nedostala, ale ta rtěnka fakt stojí za to:)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...