pondělí 23. září 2013

Co by, kdyby... TAG

    Ahoj všichni! Na blogu Nikol jsem poprvé narazila na tento nekosmetický tag, který mi svými otázkami přišel natolik zajímavý a zábavný, že jsem se rozhodla, že ho také zkusím. Psalo se to samo -  ostatně, kdo nad minimálně polovinou následujících otázek už někdy nepřemýšlel, že?


1. Co by, kdybys byla na jeden den mužem?
Dala bych si pivo. Pořádnou dvanáctku. A třeba by mi konečně chutnalo. A kdyby náhodou ne, trocha pózy neuškodí. K tomu svíčkovou s osmi, zajedla bych to utopencem a nebylo by mi blbě ze sebe, z jídla ani ze špatného svědomí. Příští zastávka: záchod, čurání ve stoje. Která holka na světě by to nechtěla vyzkoušet?

2. Co by, kdybys měla jedno přání?
Jedno je málo. Víc, víc a víc přání bych si přála, pěkně geometrickou řadou by mi narůstala. A pak, jak se znám, bych nevěděla, co s nimi.

3. Co by, kdybys potkala sama sebe ve čtyřiceti letech?
Zeptala bych se, jaké nové odvětví bude zažívat největší boom. To abych díru na trhu objevila první, začala podnikat a měla penízky na bod číslo 15.

4. Co by, kdyby sis mohla vybrat, v jaké době chceš žít?
V tomto ohledu se ztotožňuji s hrdinou Půlnoci v Paříži. Bezstarostné twenties … Božská hudba, nádherné šaty, rukavičky, ozdoby ve vlasech, gentlemani v oblecích, bez klobouku ani ránu. Ten slušnější přístup k oblékání i mezilidskému chování. Samozřejmě by hodně záleželo na mém společenském statusu i na místě, kde bych žila; zrovna ta Paříž by mi vůbec nevadila, stejně jako společnost velikána Hemingwaye.



5. Co by, kdyby sis mohla vybrat, jak budeš vypadat?
Scarlett Johansson. Od hlavy až k patě.

6. Co by, kdyby sis mohla zakázat jednu věc na světě?
Asi bych si zakázala čokoládu, abych Scarlett nekazila postavu. Na druhou stranu čokoládu se snažím si zakazovat už x let a úspěch zatím žádný, má nade mnou, potvora, obrovskou moc.

7. Co by, kdyby sis mohla na týden vyměnit život s celebritou?
Užívala bych si focení se s fanoušky, hory pozvánek na hory bezvadných akcí, má osobní kuchařka by mi připravovala jídla z extradrahých biopotravin, zatímco bych cvičila s jedním ze svých tří osobních trenérů a po tom týdnu bych se asi hezky a ráda vrátila k anonymnímu životu a léčila pupínky, které způsobil stres.

8. Co by, kdybys měla být zvířetem?
Chtěla bych být kočkou – domácím povalečem. Máme dvě a nedovedu si představit lepší život. Ještě bych trochu vypilovala pohled á la Kocour v botách ze Shreka (aka dej mi víc jídla), tam mají holky ještě mezery.



9. Co by, kdybys mohla jet kamkoliv by se ti zachtělo?
Hogwarts, England, prosím. Neuplyne půlrok, kdy bych si celou ságu Harryho Pottera nepřečetla nebo alespoň nenaposlouchala z audioknížky. Přísahám, že všechna zákoutí Bradavic znám lépe než sama Rowlingová, pan Filch a Weasleyovic dvojčata dohromady.



10. Co by, kdybys uměla číst myšlenky?
Byla bych Batmanův side-kick místo Robina. Pěkně bych mu říkala, co plánuje jeho protivník, jaký chmat přijde dál, a Batman by byl ještě efektivnější. A asi o dost nudnější.

11. Co by, kdyby sis mohla vybrat jakékoliv povolání?
Líbilo by se mi být spisovatelkou, která dostane nápad na něco tak úžasného, jako je Game of Thrones, Harry Potter nebo Pán Prstenů. Po celosvětovém úspěchu bych ještě napsala scénář k filmu/seriálu, obsadila své nejoblíbenější herce a potom si užívala doživotního bohatství a obdivu fanoušků mé fantazie.

12. Co by, kdybys měla jeden rok prázdniny?
Upřímně? Asi bych o to nestála a snažila se chytit něčeho, co mi dá režim. Díky VŠ mám prázdniny 4 měsíce v roce, a to je období, kdy mám sklony ztrácet vůli i kondičku. Mít ale k tomu i peníze, procestovala bych si Nový Zéland křížem krážem.

13. Co by, kdyby sis na dovolenou mohla vzít tři věci?
Předpokládáme-li, že můj přítel není věc, sáhla bych po opalováku, knížce a balzámu na rty.

14. Co by, kdyby ses mohla zbavit jedné své špatné vlastnosti?
Asi bych ráda byla trochu méně výbušná a impulzivní. Ono se to někdy hodí, ale kvůli reakcím na některé maličkosti bych si nafackovala. Můj tatík je to samé, má vyřídilku, co se jen tak nevidí – ach ty geny.

15. Co by, kdyby sis mohla koupit cokoliv na světě?

In a hole in a ground, there lived a hobbit. Ano, koupila bych si takovou speciální nemovitost na Novém Zélandě, s modrými kulatými dveřmi, velkým krbem a spižírnou plnou dobrůtek. And she lived happily ever after.  


    A jak by vypadaly vaše odpovědi?

    Mějte krásný den,
    M.


2 komentáře:

  1. Ježišmarjá, já mám své duševní dvojče! :D Koukám výbušná po tatínkovi, milovník fantasy...
    Jinak doufám, že by hobití nora byla přizpůsobena tvé velikosti, mohla by ses tam šeredně omlátit :D
    A z celého Harry Potter světa bych si raději vybrala Prasinky a koupila bych všechno v Medovým Ráji a u Taškáře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je gól:D Jinak myslím, že nora by byla v pohodě, bohužel jsem moc nenarostla... A v Bradavicích bych chtěla vyzkoušet bydlet asi všude, nejradši ale v Nebelvírské společenské místnosti, jenom když o ní čtu mám chuť sedět u krbu a pít horkou čokoládu (ideálně z Medovýho ráje samozřejmě:))

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...