úterý 24. září 2013

Catrice Ultimate Nudes - 01 Karl Says Trés Chic


    Tak tu máme můj první lakovací post. Wow. Chtěla bych vám ukázat lak od Catrice z řady Ultimate Nudes, a sice odstín 01 Karl Says Trés Chic, který posledních 14 dní s ničím jiným nestřídám a jsem do něj tak trochu poblázněná. Celá řada nude laků se mi velmi líbí jednak francouzskými názvy, jednak krásnými odstíny. Na podzim mi totiž něco v hlavě přepne, z letních křiklavě korálových a tyrkysových odstínů najednou úplně obrátím a začíná hon na nenápadné, elegantní barvy.

    Hned na začátek vás musím ale varovat, že na rozdíl od 99% blogerek mé nehty nejsou ty nádherně dlouhé a široké lopatky, ale lámavé potvory, u kterých je délka přesahující koneček prstu o pár milimetrů důvod k oslavě s desetiletým šampaňským; ale lakuji hrozně ráda (a pořád, bez laku si připadám nahá), z lahvičky se často pravá barva téměř nepozná, proto tu tedy své nehty prezentuji i tak. Snad nikoho nepohorším.


    Lak je v klasické Catrice lahvičce s typickým Catrice štětečkem – delším a tenkým. Lakuje se mi s ním dobře, i když co se štětečků týče, preferuji široké, jako dělá Rimmel mimo jiné u svých 60 seconds. V jedné vrstvě vypadá lak poměrně blbě, když to tak řeknu. Špičky nehtů prosvítají, hezky a rovnoměrně to nalakovat moc nejde (ale s tím už se tak nějak počítá, předpokládám, že jen málo z nás se spokojí s jednou vrstvou barvy). Dvěma vrstvami docílíte potom nádherné pudrové růžové, bez jakýchkoliv třpytek či podobných vymožeností – zkrátka krásná, čistá barva, která působí velmi elegantně.


    Lak mi s mým klasickým postupem (Essence Hardener → dvě vrstvy barevného laku → Essence Top Coat /něco málo o nad- a podlaku zde/) vydrží hezký zhruba čtyři/pět dní, více by špičky asi nevydržely. Nic moc, některé laky mi s úctou vydrží i týden, i s mými extralámavými nehty. Ale kvůli krásnému odstínu to odpouštím.


    Jak se vám lak líbí? Máte nějaký odstín z řady Ultimate Nudes? A ideálně… Nemáte nějaký tip na extra lámavé nehty? Zkoušela jsem snad všechno, x zpevňovačů, pořád zobu nějaké výživové doplňky typu vápník a zinek a pořád mám nehty, jako kdybych myla nádobí 24/7…

    Mějte krásný den,

    M.

6 komentářů:

  1. moc hezká barva!:-) já na lámání nehtů používám laky od four seasons z lékárny..

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také používám Four Seasons a jsem moc spokojená :))

      Vymazat
  2. Na nehtech mám zrovna Don´t Tell Mademoiselle! a nekryje tolik hezky jako Karlík. Ale je to hezká barva, nedělá díry a je rozetřený rovnoměrně.
    Na lámavé nehty by doporučila laky a zpevňovače od Gabrielly Salvete. Four Seasons... no nevim. Píšou, že v jejich lacích nejsou sloučeniny formaldehydu a přitom tam jsou a je to cítiti na sto honů. Labradoora říkala, že v tom jednom zpevňovači je taky a prý z toho až štípou nehty. Takže to bych nebrala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se jim musím podívat na zoubek. Gabriellu jsem měla, ale nějaké zlepšení se na mně bohužel neprojevilo...:( Mám prostě hrozný mrchy:D

      Vymazat
    2. Aha... no já je mám docela dobrý (na rozdíl od vlasů), ale trochu se štěpí a lámou. A když lakuju s GS, tak se mi nelámou právě vůbec :)

      Vymazat
    3. Tak to ti nepokrytě závidím:)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...