sobota 21. září 2013

Catrice Made To Stay Highlighter Pen (010 In The Mood For Nude) - Rozjasňovací pero na oči


    Jak jsem do nedávné doby kosmetiku Catrice spíše přehlížela (nebo nevěděla, jak se k ní dostat), tak si tento nedostatek výrazně kompenzuji a zkouším, co to dá. Mým posledním přírůstkem z Catrice stojánku (i když už ho nějaký ten pátek doma mám) je rozjasňovač v tužce určený na zvýraznění očí.
     



    
    Dámy, tohle byla trefa do černého. Já mám totiž velmi citlivé oči, které si rády zaslzí, a i když bez zesvětlené waterline není mé líčení kompletní, vím, že do takových dvaceti minut mám tužku dole a waterline si vesele růžově svítí dál.

    Tenhle rozjasňovač mě ale nenutí brečet. Ani při nanášení (tyčinka je na konci oblá, textura produktu je máslovitá a produkt se dobře chytá, aniž by člověk musel tlačit), ani při následném nošení. Tužka je také voděodolná, což se na výdrži pozitivně projevuje, i když po nějakých pěti hodinách je už efekt téměř nulový (záleží samozřejmě na vlhkosti oka) - tento rozjasňovač se stal ale před nedávnem součástí mé kosmetické taštičky, tak je mi to celkem fuk. Ráda ho ťuknu i na vnitřní koutek oka, který je poté perfektně prozářený a celý obličej vypadá nějak více vzbuzený.

    Vzhledem ke svému účelu je více třpytkovitý, máslovitý a hůře roztíratelný než většina highlighterů a i po rozetření je velmi, velmi nápadný, takže na lícní kosti a spol. bych ho úplně necpala. Na oči je to ale naprostý ideál.


    Zkrátka a dobře, tento rozjasňovač jsem si zamilovala. Nedráždí oči, je perfektně pigmentovaný a má adekvátní množství shimmeru, je maličký, skladný a cena 104 kč je také příznivá. Catrice ho nabízí ve dvou odstínech - ten druhý, 020, je, pokud si správně vzpomínám, více do bronzova.

    Co vy a vaše waterline, jedete si bílou nebo barevnou linku nebo ji necháváte nahou?


    Mějte krásný den,

    M.


6 komentářů:

  1. díky za recenzi, okukuju ho už dlouho a furt jsem váhala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá recenze:-), budu po něm muset mrknout.
    Jinak pokud ráda soutěžíš, tak se určitě zúčastni GA, která u mě zrovna probíhá:-)
    Růžová GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Díky, je to super věc, mám Catrice čím dál radši;)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...