středa 11. září 2013

All my BBs: Skinfood Red Orange Jelly BB SPF20 PA++


    Značku Skinfood mám obecně velmi ráda a protože tento BB cream byl na internetu hodně vychvalovaný, nemohl mi chybět. Podle Skinfoodu je ideální na léto, protože je velmi lehký a není na olejové bázi - je to opravdu želé, jak naznačuje název. Jako... Je fajn, používám ho ráda, ale že bych z něj úplně padla na zadek, to taky zase ne.


    Na Skinfoodu zbožňuji jejich balení, která jsou velmi nápaditá. Tento BB cream je v bytelném, skleněném kalíšku, který chrání nejen víčko, ale i kousek plastu navíc - na internetu jsem se dočetla, že tento produkt má sklony vysychat, takže se ta jedna membrána navíc hodí. Víčko má hezký pomerančový design.


    Samotný BB cream je v želé formě. Na pleti se hezky roztírá, je ovšem potřeba rychlost, produkt jinak zaschne a při dalších pokusech o roztírání se drolí. Prodejce tvrdí, že obsahuje výtažky z červeného pomeranče, které mají hydratovat pleť; no, bůhvíjak hydratovaná jsem si nevšimla, ale že bych měla obličej suchý, to taky ne.

    Výdrž je velmi dobrá, 8 hodin s úctou, což zapřičiňuje pravděpodobně bezolejové složení. Krytí je slabé až střední, jak můžete vidět na fotce (už standardní test s černou tužkou z Avonu...). Skvělé je, že vám Red Orange Jelly BB vykouzlí úžasný matný finiš bez jakéhokoliv pudru, žádný jiný takový produkt neznám.



Na prostřední fotografii je krém rozetřený - perfektní barevný match:)  

   Na tomto BB creamu mi ale trochu vadí nepříliš hygienický způsob balení - do kelímku musíte zkrátka sáhnout, a to já moc nemám ráda, pmám pocit, že mi z rukou sejdou šiky bakterií a produkt mi zničí, i když je mám právě umyté... Úchylka.

    Další věc, co se mi nelíbí, je fakt, že má tento produkt být stvořený na léto, a přitom má snad nejnižší SPF z celé nabídky Skinfood BB creamů. To mi moc nejde na rozum; vím, že je to malichernost, ale v létě používám faktor 30 minimálně, spíš vyšší. Tedy, přes BB používám většinou opalovák, ale i tak... Většina BBs nejde pod SPF30 a ten letní má SPF o 10 nižší. Konzistence je ale opravdu v létě příjemná, protože nemáte pocit, že vám v třicítkových vedrech steče z obličeje.

    Líbí se mi také, že Skinfood nabízí dva odstíny. Já si objednala ten tmavší, který je mi akorát tak od půlky léta, a vzhledem k tomu, že přes rok používám raději hutnější BB creamy, jsem spokojená.

    Vlastně ani nevím, proč z toho BB creamu nejsem odvařená. Asi to bude hlavně tím, že do něj musím sahat. Používám ho a budu dále používat, ale mám několik BBček, po kterých sáhnu raději.

    Co používáte v létě na pleť vy? Slyšely jste od nějaké zahraniční blogerky o tomto BBčku?

    Mějte krásný den,
    M.

P.S. BB jsem objednávala zde.
   

3 komentáře:

  1. bb krémy miluju a o tomhle jsem ani neslyšela! tak děkuju za recenzi:-)
    jinak já používám hlavně skin79 the oriental gold, také mám oblíbené cho bo od misshy.. ale třeba signature od misshy nemusím..
    od skinfood jsem ještě žádný nezkoušela

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skinfood stojí za to, já s ním v BBčkách vlastně začínala a mám k němu doteď vřelý vztah, krásné obaly a cenově dostupná super BBčka:) Oriental Gold plánuji koupit, už po něm taky pokukuji nějaký ten pátek, a s tou Misshou to máme přesně obráceně, vzoreček Cho Bo Yang mi nějak nesedl (ale z vzorečku člověk posoudí houby, žejo:)) a Signature Real používám momentálně asi nejvíc:)

      Vymazat
  2. Vyzerá zaujímavo :) Koľko vydrží ten matný finiš?

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...