čtvrtek 29. srpna 2013

Vyzkoušeno: Rtěnky Avon


    Co se týče kosmetiky Avon, za mě je to buď absolutní hit nebo velký propadák. Rtěnky mě ale, ve většině případů, nezklamaly. Té třetí zleva, odstínu Apricot Mystery, dokonce vděčím za mou lásku k výrazným rtěnkám.

    Momentálně mám ve sbírce 4 avonovky, z toho tři z řady Ultra Colour Rich a jednu z řady Perfect Kiss.



    Všechny rtěnky jsou skvěle pigmentované a s odstíny jsem i přesto, že klasicky neodpovídají odstínů z katalogu, velmi spokojená. Rtěnky z řady Ultra Colour Rich mi připadají oproti rtěnce z řady Perfect Kiss (napravo) více hydratační; Perfect Kiss relativně dost vysušuje.

    Rtěnky vydrží na rtech poměrně dlouho - 2 hodiny s úctou - a líbí se mi, že nemají tendenci zalézat do vrásek (maximálně když už opravdu melou z posledního).
   
    Balení je klasické a elegantní, líbí se mi, až, ovšem, na rtěnku Perfect Kiss, která má takový ten obal, na kterém je vidět každý otisk.

    Mým nejoblíbenějším odstínem je Apricot Mystery, jak jsem již zmiňovala, rtěnka, která ve mně nastartovala lásku k barevným rtěnkám. Mám již druhou, zbytek té první používám občas místo tvářenky. Barva je to taková na focení nevděčná, broskvová s leskem lehce do fialova... Nápadná tak akorát na denní nošení.

    Celou zimu jsem nosila odstín Hot and Spicy, tmavě rudou rtěnku do vínova se zlatým shimmerem, která myslím s opravdu světlou pletí vypadá nejlépe. Dlouho jsem ji v katalogu neviděla, buď jsem slepá jako patrona, nebo ji stáhli, a pokud ano, doufám, že ji do nabídky vrátí, protože na tak pěkný zimní odstín jsem jinde nenarazila.  

    Když jsem si objednávala Tangerine, představovala jsem si ji více do oranžova, tato jde spíše do růžové. Na rtech vypadá pěkně, já jsem ale spíše na oranžovky, takže ji odkrajuji do domácích balzámů na rty (proto vypadá rtěnka tak nevábně) a moc se s ní tedy nemaluji. Musím ještě zmínit, že má být více hydratační (řada Utra Colour Rich vylepšená o olej vitaminu E), ale rozdílu jsem si nevšimla.

    Posledním mým přírůstkem je rtěnka z řady Perfect Kiss, odstín Kiss Me Pink. U té jsem naopak chtěla, aby byla růžovější, řekla jsem si, že dám růžovým šanci, ale přišla jakási... světlá korálová, tak nějak na rtech působí. Na léto je skvělá, znovu bych si stejný odstín ale nevybrala, kor když rty vysušuje; zůstanu věrná řadě Ultra Color Rich.

    Na této fotografii jsou všechny odstíny zachyceny relativně věrně; jen Apricot Mystery je ve skutečnosti lehce výraznější a Tangerine více do růžova.


    Máte rádi dekorativní kosmetiku Avon? Na co z Avonu nedáte dopustit?


    Mějte krásný den,
    M.

1 komentář:

  1. Tu perfect kiss mám taky, v odstínu fuchsia flirt :) Moc pěkný odstín a nádherně voní :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...