neděle 25. srpna 2013

Souboj micelárek: Bioderma Sensibio vs Ziaja Rose Butter


    Kdo by neznal micelární vodu Sensibio od Biodermy. Tisíckrát opěvovaná, tisíckrát recenzovaná. Buď ji milujete, anebo... Anebo jste jako já a prostě si myslíte, že pro vás není ta pravá a hledáte dál.

    Já totiž od micelární vody za pětistovku požaduji víc, než stáhnutí makeupu z tváře, chtěla bych, aby mi ten zázrak pleť také zklidnil, nevysušoval a nedráždil oči, protože kdo by s sebou na cesty tahal kokosový olej, že ano, ale bohužel, Bioderma toto neumí, alespoň u mě ne. A to se mi doma kupí kvůli akci 1+1 s mým oblíbeným opalovákem (kdo by koupil 1, když může mít 1+1?)
 

    A abych toho náhodou neměla doma málo, rozhodla jsem se, že značka Ziaja si zaslouží moji pozornost více, než jí měla doteď, a tak do mé rodinky micelárek Sensibio přibyla micelárka s růžovým máslem určená pro kategorii 30+, ale 10 let sem, 10 let tam, růžové máslo a cena 81 kč si mě získaly.

    Obě micelárky:
  • nejsou parfemované, jsou bezbarvé
  • jsou určeny pro citlivou pleť
  • slibují, že pleť nebudou vysušovat
  • nemají dráždit oči a oční okolí (na stránkách Biodermy mě pobavilo, že Bioderma je tolerovaná nejen kůží, ale i očimi)
      Ziaja se navíc chlubí složením bez parabenů, Bioderma zase slibuje zmírnění začervenání pleti a osvěžení.

    Co se týče odlíčení...
... trochu vede Bioderma. Zatímco čárnutí černou voděodolnou tužkou jsem odstranila se Ziajou po nějakých 10 přetřeních, Biodermě stačily zhruba 3. Pro rychlíky asi výhoda, ušetří vám to... půl sekundy? Jinak vás odlíčí obě spolehlivě.

    Když se zaměříme na vysušení pleti...
... tak po Biodermě mám obličej napjatý jako kšandy. V tomhle Ziaja trumfuje. Po obou se samozřejmě natírám krémem, z Biodermy ale nemám v tomto ohledu nejlepší pocit.

    A co oči a oční okolí?
    Pokud jste šikovné, obě micelárky jsou na tom zhruba stejně, připadají mi, že vysušují, ale nepálí. Pokud jste nešikovné a jako mně se vám dostane trochu i do oka, čekají vás muka. (Nejdříve se mi to omylem povedlo jednou se Ziajou, a abych byla fér, potrápila jsem se i Biodermou, taková jsem poctivka). Na to, že Bioderma má být velmi, velmi, velmi jemná a Ziaja to samé, to nejlepší pro majitelky kontaktních čoček a podobně, tak to teda nevím, s oběma to bylo, jako kdyby se mi v oku změnily na pěkně ostrý střep.

    Abych to shrnula, mým favoritem je Ziaja, a to ze dvou důvodů - prvním z nich je cena (81kč mi za 200ml přijde opravdu rozumných), druhým je fakt, že pleť dle mého skromného mínění méně vysušuje.

    Bioderma je sice k dostání ve třech velikostech (a ta 100ml je opravdu rozkošná), ale cena je neúměrná výkonu, navíc pleť po použití pne znatelně více, než po použití Ziaji.


    Pleť odlíčím ráda oběma micelárkami, až ale dopotřebuji své železné zásoby Biodermy, raději si koupím Ziaju, už proto, že za cenu jedné 500ml Biodermy pořídíte šest micelárek s růžovým máslem. (A to se vyplatí!) Oči dále raději odličuji kokosovým olejem, protože k očnímu okolí je o dost jemnější, než obě vody dohromady.

    (Málem jsem zapomněla zmínit, že jsem zkoušela i modrou Biodermu Hydrabio, která je vážně skvělá, o dost lepší než její červená kolegyně, nevysušuje téměř vůbec a navíc lehce voní a je to vůně příjemná. Pořád je tu ale faktor ceny, takže Ziaja u mě zatím vede. Lov na tu pravou micelárku ale ještě u konce asi není...)

    Co vy a Bioderma Sensibio? Patříte do klubu nadšených fanoušků, nebo vás také nenadchla? A máte zkušenosti s micelární vodou od Ziaji nebo s nějakou jinou levnou micelárkou, která předčila vaše očekávání? Za tipy budu ráda:)


    Mějte krásný den,

    M.


P.S. Ziaju jsem objednávala z této stránky, Biodermu mám klasicky z lékárny.

7 komentářů:

  1. Mám doma Biodermu a více méně na ni padá prach. Očekávala jsem ohromné "wow" po všech tě recenzích, ale konalo se jen zklamané "hmmm". Ziaju jsem ještě nezkoušela, ale co není může být :)
    LuLu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vítej v menšině, která není z Biodermy unešená:) Ziaju určitě zkus, za 81 kč stojí za to, mám jí ráda čím dál víc.

      Vymazat
  2. Sakra, tak tady jsem ve druhém táboře. Já na ni jako čočkařka nedám dopustit. Je pravda, že když si ji fakt nešikovně div nevyždímu z tomponu do oka, tak řeže jak sviňa, ale čočky mi nezakalí, nezničí, neudělá vlčí mlhu a nemám ráda šudlání, takže oceňuju rychlost odlíčení.Na celý obličej ji ale nepoužívám. Ne, že by mě vysušovala, to ne, ale nemám ráda odličovat se micelárkou, přijde mi, že vždycky na tom obličeji ještě něco zůstane, takže odličuju levandulovým balzámem a antipodím gelem s kowi a manuka medem ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se odličuji poslední dobou už jen oleji/balzámy, micelárku tahám jen do posilky nebo v největší nouzi. Jako rychlovka je super, to zas jo. Ale připadám si po ní fakt jak sušinka, navíc můj citlivej obličej je z ní vždycky rudější než z těch jemnejch balzámků a olejíčků. Ale mít čočky, asi budu mít taky jiný názor:)

      Vymazat
  3. Já mám už dlouhou dobu Biodermu v koupelně a moc ráda ji používám. Ale možná to bude tím, že se moc o kosmetiku nezajímám, nesleduji se a večer chci mít vše rychle hotovo. Mám hodně jemnou, citlivou plesť se sklonem ke tvoření vrásek a když si to tady tak čtu, taky mívám pleť po čištění hodně napnutou a vysušenou. Ráda bych zkusila něco nového. Poradíte mi nějaký levnější přírodní olejíček nebo balzám, jak píšete? Musí se pak používat další přípravek na tonizaci? Nemůže se třeba kokosový olej použít na celou tvář? Díky za rady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bych dala šanci odličovacím olejům Saloos - nestojí svět a jsou skvělé, na blogu na ně najdete recenzi, pro vaši pleť by byl určitě skvělý Argan Revital:)

      Vymazat
  4. Ja pouzivam Mixu, ale odlicuju jen oci (ale prejdu na kokosak, jak pises), zbytek umyvam nej super mydlem Au Lait, nejaka Scotish znacka, nevysusuje, proste super:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...