středa 14. srpna 2013

Maybelline Color Whispers vs. Dermacol Love Lips - co je lepší?


    Já vím, Color Whispers od Maybelline i Love Lips od Dermacolu měly svojí premiéru už před nějakým tím pátkem a mám pocit, že kdo doma alespoň jeden z nich nemá, jako by nežil. Mně se jako rtěnko/balzámomaniakovi povedlo nakoupit hned tři kousky od každého, a před psaním této recenze jsem zjistila, že jsem vybrala dokonce i barvy, které si v rámci možností nejvíce odpovídají. No, o to lépe se bude porovnávat:)
1) Obal



       1:0 pro Maybelline. Bez rozmýšlení, které z nich jsou hezčí nebo které je vhodnější míti v jaké věkové kategorii. I když je balení Love Lips roztomilé, je zároveň také neuvěřitelně nefunkční. Není snad účelem balení, aby balzám zůstal, kde má? Mně se po pár použitích uvolnily všechny tyčinky, které nyní v obalu krouží jako Bludný Holanďan a při každé příležitosti se opatlají o okraj/víčko/mně o prsty, zkrátka kam to jen jde.

   Ani s tvarem tyčinky se Dermacol moc nevytáhl, srdíčko je sice roztomilé, ale s klasikou jsem si jistější. Na druhou stranu jsem čekala, že to bude horší.
 
   Samotný design se mi líbí u obou. Color Whispers jsou elegantnější, Love Lips hravější, jednou mám náladu na jedno, jednou na druhé. Líbí se mi, že i obaly jsou barevně odlišené, takže když spěchám, nemusím rtěnky otvírat/hledat kolečko s barvou.

   P.S. Za fotku nepěkně opatlaných Love Lips se omlouvám, ale takhle to vypadá v praxi...

2) Konzistence & vůně

   Love Lips jsou o dost máslovější, takové balzámovější. Člověk úplně cítí, jak má rtíky pěkně chráněné. SPF 15 je obrovské plus, stejně jako složení s vitaminem E a bez parabenů. Color Whispers jsou spíše gelové rtěnky; hydrataci necítím, i když rty nevysuší. O složení jsem se dočetla, bohužel, jen to, že neobsahuje vosky a oleje, což si myslím, že je možná spíše na škodu. Každopádně kdyby byly Color Whispers bez parabenů či měly SPF, Maybelline se tím určitě pochlubí. 1:1.

    I u parfemace to vyhrávají na celé čáře Love Lips. Úžasné ovocné vůně, já ovocné vůně můžu. Konkrétně mám broskvovou, jahodovou a třešňovou verzi a zvláště ta broskvová je povedená. Kromě té jahůdky, která je lehce chemičtější, balzámy voní jako čerstvé ze zahrádky. Color Whispers parfémované nejsou. U rtěnek ale parfemaci nehledám, takže je to spíše takové menší plus pro Dermacol.

3) Pigmentace & výdrž


    Jak jsem již zmínila, oba rtěnkobalzámy mám ve třech odstínech; konkrétně u Love Lips to jsou 02 Liebe (broskev), 03 Amore (třešeň) a 04 Amour (jahoda), u Color Whispers potom 720 Moccha Muse, 440 Orange Attitude a 310 Mad for Magenta.


    Co se pigmentace týče, přikláním se zde na stranu Maybelline, i když vzhledem k tomu, že se s Love Lips kvůli jejich hloupě vyřešenému balení bojím pořádně namalovat a rty spíše šimrám, možná nebudu úplně nejobjektivnější. Pigmentovány mi připadají slaběji. Což je ale naprosto v pořádku, jsou balzámovitější, upřímně řečeno jsem čekala slabší pigmentaci, než jakou mají. I tak má malé plus Maybelline.


    Na rtech mi asi vydrží déle barva Love Lips, ovšem pozor - zalézá do jemných linek ve rtech, usazuje se na kraji rtů, a to pekelně! To jsem šla takhle ze zkoušky, a když se mrknu do zrcadla, vypadám, jako kdybych rty objela červenou tužkou a zapomněla vybarvit... Brrr. Raději ať mi barva zmizí rychleji a rovnoměrně a ať si jí přetírám každou půl hodinku. Což podle mých zkušeností vydrží právě ta Maybellinka.

Závěrem

   Jak to tak pročítám, viděla bych to skoro na remízu. Ale špatně vyřešená balení Love Lips u mě tento výrobek bohužel odkázala na těžkou nepoužívanost, maximálně doma, a i tam sáhnu raději po něčem, co je na nanášení snazší. Škoda, protože na rtech jsou příjemné.

    Mým osobním vítězem jsou tedy Color Whispers, od kterých si v budoucnu plánuji pořídit více odstínů a červenooranžový Orange Attitude mám již podruhé. V těchto parnech je nosím téměř výhradně a nejraději mám odstín 440 kombinovaný s 310, což vytvoří krásnou hot pink barvu.

    Jste team Love Lips nebo team Color Whispers?


    Mějte krásný den,
    M.

3 komentáře:

  1. já mám jenom Love Lips, Color Whisper mám v plánu koupit, ale myslím, že budou lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě si to vyhrály opravdu hlavně tím balením:)

      Vymazat
    2. LL mají balení opravdu na prd :( ale musím zaťukat, že můj balzámek zatím drží, jak jak má :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...