neděle 18. srpna 2013

Lushmánie: Coalface


    A máme tu další povedený Lush kousek. Tentokrát se jedná o čistící mýdlo, které se stalo součástí mé denní péče o pleť.



Takto vypadá Coalface, když ho před focením někdo nemilosrdně nerozřeže.
Zdroj obrázku: lushcz.cz.

    Coalface je tuhé čistítko černé jako uhlí. Ještě aby ne, však je uhlí také jeho součástí. Zbaví pokožku přebytečného mazu a působí jako exfoliant; občas člověk narazí na hranu, která až nepříjemně dře. Kromě uhlí najdete v čistítku mimo jiné i odvar z lékořice, řepkový a kokosový olej.

    Coalface voní jako hašlerky, které já miluji; vůně je to relativně silná a nemálo lidem není příjemná. Setkala jsem se na internetu ale i s příspěvky, kde recenzentky tvrdily, že mají po použití Coalfacu obličej černý jako kominík; to určitě pravda není, Coalface se totiž na obličeji při čištění mění v šedé/bílé mýdélko. Takže pokud nemáte strniště a zároveň se po mytí obličeje oplachujete vodou, nemáte se čeho bát.


    Skladování řeším tak, že v lednici mám Coalface nakrájený na menší kousky a ty potom používám. (Tip: krájejte výrobky od Lush nožem, který si chvíli pobyl pod horkou vodou - krásně potom hmotou proklouzne a vyhnete se i ztrátě produktu ve formě nepoužitelných pilinek). Oproti spoustě jiných čistítek má Coalface tu výhodu, že jeho trvanlivost je jeden rok; u Lushe je to běžně doba kratší (např. u Angels on Bare Skin jsou to 4 měsíce). Standardní kousek, který vám v Lush odkrojí (100g to je, myslím), vám vydrží opravdu dlouho.

    Já mám hranolek svého Coalfacu na umývadle již téměř půl roku a ráno a večer si bez něj nedovedu představit. Takhle vám pleť zkrátka nic nevyčistí; Coalface vám dá takový ten "squeaky clean" pocit; pocit, že máte obličej perfektně vyleštěný. Bez následného natření hydratačním krémem by to asi nešlo, ale zdá se, že pro mou pleť toto čištění funguje.

    Coalface koupíte za 238kč/100g. Doporučila bych ho v podstatě jakémukoliv typu pleti kromě suché. Má pleť je normální, citlivá, ale mít třeba sušší tváře, jak je to časté u smíšené pleti, tak dávám od tohoto čistítka ruce pryč.


    Zkoušely jste někdy Coalface? Jak se vám toto čistítko zamlouvalo? Nebo dáváte něčemu z Lush přednost?
   


    Mějte krásný den,
    M.


   

3 komentáře:

  1. Já ho miluju spolu s Fresh Farmacy, je to úžasně pohodlné a navíc vysoce funkční. Zpravidla s ním přešmrdlám celý obličej už ve sprše a po osprchování už toho nemám moc co umývat/odličovat. Navíc skvěle funguje jak na mastnotu pleti, tak na černé tečky a i póry se mi s ním ucpávaly méně. Před časem mi došel... nevím, proč jsem si ho doposud nepořídila znovu. Evidentně chyba.
    Jo a docela se divím, že ho krájíš a uchováváš v lednici. Dle mého to vůbec není potřeba, měla jsem ho vždycky na vaně a používala v celku a nic se mu nedělo - ani po tom roce :) Hašlerky v něm teda necítím, to spíš to živočišné uhlí, ale obličej mi určitě nečerní, to jsou zas nějaké fámy... :-D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím krájením - já ho totiž nejsem schopná spotřebovat, používáme ho s přítelem oba dva (já teda o dost míň) a pořád mám většinu v lednici, za chvilku už to ale bude rok a říkám si, že s tou lednicí by to mohl vydržet i déle než je jeho trvanlivost. Má to ale i další důvod, spolu s ním je tam v "Lush sáčku" i kus kmotřičky houbičky a masážítka, mám to holt všechno pohromadě:)
      To krájení mi připadá praktické, na umyvadle ho mám vždy jen kousek v kalíšku od Lush vzorku, zabírá méně místa a vzhledem k tomu, jak jsem šikovná a jak často im vyklouzne pod tekoucí vodu bych si věřila na to, že bych ho po pár týdnech úplně dojebala, mít ho tam celý:)

      Vymazat
    2. Jo takhle, tak tomu už rozumím. :) Mně právě přišlo pohodlné, když to bylo v jednom velkém kuse, který jsem jen čapla, přejela s ním celý obličej, a zase odložila na poličku mimo dosah vody.
      A právě jsem ho taky původně kupovala příteli! :-))) Dokonce byl i ochotný to používat, no a když jsem mu na něj začala chodit já, tak pak mýdélko mizelo poměrně rychle :D Ale o trvanlivost bych se vážně nebála, vždyť je to v podstatě suchý výrobek. I Mask of Magnaminty mi vydrží klidně dva roky (tu mám v ledničce) ačkoli expiraci má mnohem kratší ;-)
      Verunka

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...