sobota 31. srpna 2013

Essence - produkty, na které nedám dopustit


    Co se značky Essence týče, asi to vidí většina z nás stejně. Některé produkty jsou průměrné, některé patří do koše, ale najde se jich spoustu naprosto perfektních - mé největší miláčky vidíte na fotce a detailněji je rozeberu níže.


    Base coat a top coat od Essence jsou mé must-haves. Tyhle lahvičky mají zásadní zásluhu na tom, že mi lak vydrží na nehtech obstojně klidně šest dní. Ultra strong nail hardener používám proto, že je opravdu ultra strong. Mé nehty jsou lámavé potvory, které se rády štípou při každé příležitosti, a tento lak jim dělá zatraceně dobrou službu. Nedělám si iluze o složení, určitě to není nic pěkného, sama značka píše, že kúra by se měla po třech měsících vysadit, což se snažím dodržovat (ale déle než měsíc bez něj nevydržím). Podstatná je jeho funkčnost, a ta je na jedničku.
   
    Co se týče top coatu, dříve jsem používala better than gel nails top coat (vypadá stejně, jen má růžový nápis), a nehty se tedy opravdu leskly jako divé, ale ze schnutí jsem byla na prášky. I dvě hodiny po nalakování jsem se bála čehokoliv dotknout a často jsem měla místo perfektně lesklé plochy obtisk povlečení. Nadlak quick dry nejenže schne opravdu relativně rychle, ale hlavně není tak hutný, tudíž se neloupe tak rychle, a leskne se téměř stejně jako jeho kolega.
 
    Ceny obou laků se pohybují okolo 50 kč, což je super.


    U nehtů ještě zůstaneme. Jakkoliv se mi stálá nabídka laků Essence moc nezamlouvá, respektive laky se mi ošoupají relativně rychle, ty z limitek jsou pravým opakem - ve většině případů. Můj nejoblíbenější vidíte na fotce - z limitky Floral Grunge, v perfektní mint barvě se stříbrným shimmerem a sametovým finišem. Mám ho na spoustě fotek na blogu, nosím ho momentálně nejčastěji. Z této limitky mám i jiný odstín, který se mi ale oloupe do druhého dne. Ale, generally speaking, laky z limitek jsou pro mě jedno velké ano. Navíc jsou k dostání většinou netradiční úžasné barvy.


    Toto pero je můj další velký miláček, totálně totiž změnilo můj pohled na oční linky. Vždycky jsem si myslela, že je nikdy nebudu moci nosit - mám takový ten smutný tvar oka, kterému jde vnější koutek dolů - a kdykoliv jsem se snažila ať už tekutými linkami nebo tužkou vytvořit slavné cat eye, vypadala jsem spíše jako hodně nepovedená anime postavička. Pero I♥PUNK jsem si vyzkoušela díky ségře, která ho vlastnila přede mnou, a které zase nejdou linky malovat s ním. Od té doby je fixík součástí téměř každého mého líčení. Vyhovuje mi jeho tenká špička, líbí se mi, že je dvakrát chráněný proti vysychání. Jediné, co bych zde vytkla, je málo pigmentovaná barva, ale více tahů to vyřeší. Seženete ho za cca 90 kč.


    Tekutá rtěnka Stay Matte s matným finišem je vcelku novinka. Někdo ji miluje, někdo nenávidí, já patřím do prvního tábora. Pokud si jí nenapatláte tunu, nezalézá do vrásek, pokud nezapomenete použít balzám před aplikací, rty vám nevysuší. Výdrž má naprosto výbornou, připadá mi, že funguje jako lip tint - i několik hodin po použití mají rty pěkný barevný nádech. Rtěnka má klasicky leskové balení, pěnový aplikátor a krásně voní. Vyrábí se čtyři odstíny, já mám Velvet Rose, pro mě ideální nude barva. Brousím si zuby i na tu krvavě červenou. Za nějakých padesát kaček docela dobrý kauf.


    Tekuté stíny jsou limitkovou záležitostí, ale vzhledem k tomu, že jsem v nich strávila celou zimu, mi přišlo nefér je vynechat. Nejsem úplná stínomilka, spíše mě užije na rtěnky, ale tyhle dvě tubičky využívám často a ráda. Třpytí se tak akorát, barvy jsou krásné a oko projasní. Tenká vrstva nezalézá do vrásek a nemusíte se bát, že by vám stíny nadělaly pod očima třpytky. Pokud bych našla v nějaké limitce další pěkné barvy tekutých stínů, po dobrých zkušenostech s těmito po nich sáhnu. Mimochodem, v nouzi poslouží i jako fajn rozjasňovač. Koupila jsem je na výprodeji Essence (snad za 15 kč?), původní cena byla okolo 60 kč.


    V neposlední řadě tu máme tužky na oči. Přiznám se, že původně jsem koupila modrou a stříbrnou barvu z nouze, protože jsem si něčím potřebovala namalovat českou vlajku na obličej na finále Davis cupu... Vzhledem k tomu, že mi vlajka vydržela celý večer netknutá, občas jsem při líčení po stříbrné tužce sáhla, a na základě dobrých zkušeností s výdrží (a to stříbrná vydrží nejméně) mi přibyla i krásná khaki barva, po které sahám nejčakterou využiji nejvíce. Bohužel mi modrá nesluší... Tak si jí šetřím na další Davis cup (prosím, prosím, já chci). Tužky seženete za nějakých 50 kč.

    Co vy a Essence - co milujete a co nenávidíte? Máte nějaký must-have produkt od této značky, který jsem nezmínila?

    Mějte krásný den,
    M.
.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...