pátek 30. srpna 2013

Co je v mé kosmetické taštičce


    Ačkoliv je můj blog ve svých těžkých začátcích, rozhodla jsem se sepsat článek, který u ostatních velmi ráda pročítám, a sice starý známý "what's in my make-up bag" aneb velká čumenda k ostatním do taštiček:) Nevím jak vy, ale mám vždycky jakýsi pocit sounáležitosti a autorku mám o něco radši, když najdu podobný obsah taštičky, stejný produkt nebo prostě jen pěkné zrcátko či taštičkovou vychytávku, která by v té mojí mohla chybět.

    Za ty roky, co s sebou něco malého, skladného a většinou nabitého k prasknutí tahám, jsem se asi před rokem ustálila u obsahu, který pro mě funguje a díky kterému přes den zřídkakdy něco postrádám. Vyjít bez kosmetické taštičky na nějaké větší běhání je pro mě už podobné jako vyjít bez mobilu či bez klíčů, i když se také často stane, že taštička cestu vydrží bez jediného vytáhnutí.

    A co u mě najdete?


A. Zrcátko - Klasika všech klasik. Jedna část zvětšovací (které se snažím pohledem vyhýbat), druhá normální. Toto zrcátko jsem koupila u Louvru od pouličního prodejce asi za 1 euro, a nemohu si stěžovat - zrcátko je bytelné, skla má kvalitní a navíc mi přijde elegantní i holčičí zároveň.

B. Kleštičky na nehty - Moje nehty jsou potvory, které se rády odštípnou při nejmíň vhodných situacích, kdy je moje manikúra na míle daleko. Naučila jsem se nosit kleštičky s sebou; zákon schválnosti, nehty se mi od té doby odštipují mnohem méně /ne že bych si stěžovala/ ale občas přijdou opravdu vhod. Navíc s nůžtičkami jsem nemožná.

C. Pinzeta - Další ryze praktická záležitost. Toho hloupého chloupku obočí, který je totálně mimo od ostatních, si většinou všimnu až na dámských veřejných toaletách. Tuto jsem dostala od své nejlepší kamarádky a je to klasický Tweezerman, jen už má, chudák, ošouplý nápis.

D. Balzám na rty - Ač vidíte Lush kelímek od Shine So Bright, skrývá se v něm domácí balzám na rty. Také klasika. Která z nás by bez mazátka vyšla z domu?

E. Rtěnky - V taštičce jich mívám podle momentální nálady, potřeby a neschopnosti si je uklidit jinam zhruba 2-5. Na obrázku (a aktuálně) mám avonku Ultra Colour Rich (recenze zde) v odstínu Apricot Mystery a Color Whisper od Maybelline v odstínu 720 (recenze zde).

F. Krém na ruce - Další věc, kterou asi nosí každá z nás. Tento krém je od Baley, je to miniaturka (jak já miluji miniaturky!) a stál nějakých 22 kč. Za tu cenu je fajn.

G. Antibakteriální gel - Těžká závislost od mých šestnácti, kdy jsem byla v Anglii na jazykovém kurzu a zrovna řádila prasečí chřipka. Ostrovy byly plné Japonců s rouškami, nám češkám stačily antibakteriální gelíky. Lahvičku mám pořád stejnou (miniaturka:)), doplňuji do ní gel, který mi zrovna padne do ruky, tento obsah je z DM, balení stálo asi 30 kč.

H. Opalovací krém s SPF50 - A další miniaturka. Miluji lékárnice, které mě jimi podarují, protože v taštičce mi vždy minimálně jedna straší. Když to se sluníčkem nevychytám a ráno se nenatřu, a on se na potvoru udělá pěkný den, poťukám si alespoň obličej. Tento vzoreček je od Biodermy.

I. Korektor - Netřeba slov. Pupínky jsou svině. Toto je můj oblíbený korektor Dermacol Stay Matte v nejsvětlejším odstínu, který mě stál asi 99 kč.

J. Parfém Versace Versense - Miniaturka mé nejoblíbenější vůně. Citrusová. Svěží. Úžasná. Škoda, že se mi už ošoupal obrázek. Stála, myslím, 160 kč. Trochu dost za malou lahvičku, ale nelituji investice, je to vcelku šikovná věc.

K. Tampony - Co dodat, jsme dámy, že? Při prvním focení šly stranou, ale... Kdo z nás je v taštičce nemá?

L. Shine So Bright - A tady už máme Shine So Bright originál. Musím přiznat, že se mi ty plechovčičky trochu pletou, příště si musím balzám udělat do něčeho jiného. Shine So Bright je tuhé sérum na konečky od Lush, o kterém jsem psala zde, a jsem na něm naprosto závislá (a mé vlasy taky).


M. Gumička & pérko - Také nic šokujícího. Většinou mám jednu, dvě gumičky na zápěstí, ač to není moc pěkné; kdyby ale náhodou, v taštičce mám další do zásoby. Občas to docení kamarádky (nespočetněkrát byla před tělákem po gumičkách hodně velká poptávka). Gumičky i pérka nakupuji v H&M, dobře drží a mají pěkné barevné provedení.

    Toť vše, co s sebou stále nosím. Občas přibyde do taštičky rozjasňovač, občas tam nacpu pudr a štětec, ale základ je ten, co vidíte výše. Jen budu muset zahájit hon na nějakou pěknou taštičku, tahle už má, chudák, asi odsloužíno:)

    Jak vypadá vaše taštička? Máme něco společného? Dovedly byste s tou mou vyžít, nebo by vám tam chybělo něco zásadního?



    Mějte krásný den, 
    M.

1 komentář:

  1. mame toho dost spolocneho, myslim ze tam mas super sikovne veci!


    Inak ak ta zaujima ako vyzeraju v skutocnosti AVON ruze a lesky recenzia tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/avon-ruze-lesky-ake-su.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...