pondělí 12. srpna 2013

Asie dobývá svět... kosmetikou


    
     Pokud se vás, třeba jen vzdáleně, dotkla BB mánie, určitě vám značky jako Missha, Skin79 nebo Lioele nejsou neznámé.  Aby taky byly – téměř každé blogerce prošel pod rukama ikonický Missha Perfect Cover a články o Skin79 Snail Nutrition BB zabírají snad desetinu internetu. Není náhodou, že „evropským“ BB creamům Asie pořádně nakopala zadek; každý, kdo měl možnost porovnat, musí uznat, že ty naše evropské jsou jen směšnými tónovacími krémy oproti nadupaným asijským verzím.
     Ani cenově nevyjdou naše BB creamy bůhvíjak levně, když víte, kde na ně (já mám své z ebay, kde se ale člověk musí vyvarovat podezřelých nákupů – o tom ale jindy); v porovnávání nesmíme opomenout ani množství, kterého bývá u většiny asijských BBček 2x více než u našich, standardně 15-20 mililitrových, verzí.

     Zvědavost mi nedala a k BB creamům jsem si pořídila už i něco málo z jiných dekorativních a něco málo z pečujících produktů; většinou mě mé přírůstky vyšly na ceny srovnatelné a levnější než kousky z českých drogerií, a kvalitou je mnohdy převyšovaly. Třeba taková řasenka za necelých 6 dolarů drží jako přibitá celý den a vydrží i vodu, což ani nemá v popisu práce.

     Možná některé z vás už napadlo, bůhvíjaké ingredience tam v Koreji cpou (levné a dobré zní českému uchu trochu podezřele); Korejky jsou ovšem, co se péče týče, o dost osvícenější než my, a jen tak něco na sebe nedají. Jejich péče o pleť sestává klidně z deseti různých odličovacích prostředků, krémů, sér, esencí a tonerů, jsou si ale vědomy ingrediencí ve všech přípravcích. Perfektní pleť je pro Korejky to nejdůležitější, a péči o ni se věnují mnohem více než samotnému zdobení dekorativní kosmetikou. A má (velmi citlivá) pleť neměla nikdy s asijskou kosmetikou sebemenší střet.

     Ať už je výhodnost nákupů asijské kosmetiky dána vysokým odbytem či čímkoliv jiným, Asiati zkrátka umí. A abych se jen nevykecávala, rozhodla jsem se vám pro začátek ukázat svou dosavadní sbírku. Každému z produktů se budu věnovat v samostatných recenzích, ovšem už teď můžu říct, že ani s jedním z nich nešlápnete vedle.


     Má sbírka BB creamů čítá včetně malých 5ml balení 9 kousků a na této fotce vidíte (úplně vlevo) i bázi pod makeup. Mými favority jsou Missha M Signature Real Complete BB a Skinfood Good Aternoon BB, a to konkrétně hydratující a rozjasňující verze Rose&Lemon, který bych doporučila každému BB neznalci, protože se krásně roztírá, svěže voní a pleť bez větší námahy perfektně sjednotí. Naopak Lioele Waterdrop BB je můj nejméně oblíbený kvůli svým minimálním krycím schopnostem. Momentálně používám nejčastěji Misshu, protože je mi nejsympatičtější svým složením, které je hypoalergenní, neobsahuje parabeny, minerální oleje ani alkohol, které mi nesvědčí. Mimochodem, všechny BB krémy, které vidíte, jsou vhodné i pro největší bledule (věřte mi, vím, o čem mluvím). Od všech, které jsou nabízeny ve více barevných provedeních, vlastním světlejší odstín.


     
   Z dekorativní kosmetiky jsem kromě BB krémů vyzkoušela i řasenku Lioele, lip tint Tony Moly a oční stíny v tužce značky Skinfood. Řasenka je pro mě naprostou nutností v těchto vedrech; i když není vedená jako řasenka voděodolná, taková modrá Dermacolka si proti ní ani neškrtne. Lip tint od Tony Moly barví jako ďábel, barva zůstává vpitá opravdu dlouho, ale kam se dostane, tam opravdu zůstane, takže na aplikaci si troufnu opravdu jen doma u pořádného zrcadla s pořádným osvětlením. Oční stíny v tužce jsou asi nejslabším kouskem, na můj vkus málo krémové.


     Nakonec tu máme dva kousky pečující kosmetiky, a sice krém a balzám na oční okolí, oba od mé nejoblíbenější korejské značky Skinfood – asi je to nějaká má slabost, na kterou mě nachytal i Lush, který se tu bude objevovat velmi často, ale jakmile je mi vsugerováno, že na výrobu bylo použito ovoce/zelenina/cokoliv zdravého k jídlu, naprosto tomu propadnu a musím to mít. Stejně tomu tak bylo u krému Facial Water Vita-B, který má v sobě mít výtažky z nejrůznějších zelených zelenin, a je opravdu příjemný, a u balzámu Avocado Rich Eye Balm, který všem vřele doporučuji – nikdy jsem neviděla nic výživnějšího, a úžasná vůně jen vylepšuje skóre už tak úžasného výrobku.

     Málem bych zapomněla – všimly jste si, jak jsou obaly asijských výrobků nápadité? Třeba krémy od Skinfood jsou vyloženě pohlazením pro zrak, ta víčka a bytelné skleněné dózy vypadají vedle klasických tubiček a kalíšků jako královská rodina. Vůně je taky u všeho o dost silnější, než jsme zvyklí, což mně osobně se líbí, ale někomu by to mohlo být na obtíž.

     Já na korejskou kosmetiku nedám dopustit a ráda se i odreagovávám u videí korejských vloggerek. S nákupy přes ebay určitě nemám hotovo (achjo, utrácet takhle z domova je tak jednoduché).

     Ouvej, první článek a hned čtení na půl hodiny... No, co se dá dělat:)

     Co vy a korejská kosmetika? Líbí/nelíbí? Máte něco vyzkoušeného?

     Mějte krásný den,
     M.

7 komentářů:

  1. zrovna včera jsem celý večer projížděla ebay a jukala, co by se mi hodilo :) chtěla jsem ten Lip Tint, ale červenou moc nenosím, tak teď vůbec nevim jestli koupit nebo ne :) bojím se, aby to byla opravdu moc výrazná červená :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě do něj jdi, udělá ti spíše barevný nádech, rozhodně to není jasně rudá barva:) Výsledek je o malinko výraznější než toto: http://forum.lowyat.net/uploads/attach-8/post-379108-1281015004_thumb.jpg, a spíše než červená je to taková červenorůžová, která vypadá na rtech přirozeně:)

      Vymazat
  2. Páni, tomuhle říkám řádná asijská sbírka :) Já mám ráda (samozřejmě!) Perfect Cover od Misshi, stejně jako jejich korektor pod oči. Brousím si zuby na Skinfood, od téhle značky jsem ještě nic neměla, zatím to vidím na BB :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Skinfoodu tu mám recenze myslím na dva z BB creamů a oba jsou úžasné, i ty další tři které jsem zatím nerecenzovala, zatím nemůžu proti žádnému říct jediné křivé slovo:)

      Vymazat
  3. Ja ziju v Koreji, takze pro me je to tady primi nezbytnost :-) Akorat bych teda netvrdila, ze si Korejky hlidaji, co si davaji na oblicej. Spis naopak. Kremy i BB casto obsahuji belici prostredky a obcas je vazbe fuska sehnat neco bez toho. A taky vetsina zen ma spatnou plet, na kterou si davaji tunu make-upu. Dost salu ty jejich reklamy, protoze tak tu temer nikdo nevypada :D

    OdpovědětVymazat
  4. Kosmetika vypadá moc dobře. Chystám se vyzkoušet tuhle: http://www.misshashop.cz/. Máte s ní zkušenosti? Něco jsem už o ní na internetu četla, ale raději bych více názorů :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...